Like pilgrims on the Camino, I go, I go

1:31 PM







CropTop: H&M
Heart Skirt: Sheinside*

I wanted to share another look with this cute skirt because I'm really wearing it often lately. Also, now that I have the time to organize my life with healthy food & lots of movement, I can wear croptops again feeling comfy! I just bought two basic croptops (this one and a white one) in H&M and I think everyone should buy them, they go with actually everything. That's why I'll wait next week to go there again and get another of these, after the first days of sales because there is a crazy crowd of people out there and it scares me!
Anyway, the skirt is the heart printed skirt of Sheinside with whom I have a relationship.. yeah, I said it, I have a relationship with this simple but still awesome skirt. In the other look, I paired it with a white shirt because it is in a blue navy shade.. but it really looks like black, so you can even use a black top and no one could notice that.
Don't know if you saw the post, but I need your opinion for my hair colour! You just have to choose which hair style you see better on me and comment HERE :)

 ~  ~  ~ 

Era da un po' che volevo mettere un altro look con questa bellissima gonna perchè la sto veramente mettendo spesso ultimamente. In più, ora che ho il tempo di organizzare meglio la mia vita con cibo sano e molto movimento, posso di nuovo sentirmi completamente a mio agio e comoda con i croptops! Ne ho comprati due da poco, basici, dell'H&M (questo e uno bianco) e penso che tutti dovrebbero averli perchè stanno bene con qualsiasi cosa. Ecco perchè tornerò a prenderne almeno un altro la prossima settimana, dopo i saldi perchè al momento c'è una folla impazzita e mi fa abbastanza paura! Comunque, questa è la gonna con i cuoricini di Sheinside con la quale ho una relazione d'amore.. sì, ho detto relazione, sto con questa semplice ma bellissima gonna. Nell'altro look che ho già messo, l'avevo abbinata a una maglietta bianca perchè è di un blu navy scuro.. ma in realtà sembra quasi nera, quindi si può benissimo indossare con un top nero e nessuno se ne accorgerebbe.
Non so se hai visto il post, ma ho bisogno della tua opinione per il mio nuovo colore di capelli! Devi solo scegliere quello che ti piace di più su di me e commentare QUI :)







You Might Also Like

0 commenti